Emaitzak: 6

Familia#
xxZehar-lerroa 6

ES EU
Zehar-lerroa (6)
Su misión es la de conducir el aire (inyección multipunto) o la mezcla aire/gasolina (inyección monopunto o carburador) a los cilindros. Eginkizuna: zilindroetara airea (puntu anitzeko injekzioa) edo aire-gasolina nahastea (injekzio monopuntua edo karburadorea) eramatea.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

En motorizaciones con carburador o inyeccion monopunto, el circuito de aspiracion de aire suele estar equipado con dispositivos reguladores de temperatura del aire normalmente integrados en el filtro de aire. Karburadorea edo injekzio monopuntua duten motorretan, airearen tenperatura erregulatzeko gailuak izan ohi ditu airea xurgatzeko zirkuituak. Normalean, aire-iragazkian egon ohi dira gailu horiek.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Estas dos piezas están integradas en un cuerpo de inyección monopunto, también llamado unidad central de inyección, que es el elemento más característico de cuantos componen el sistema. Injekzio-unitate zentrala ere deitu ohi zaion injekzio monopuntuko gorputz baten barruan egoten dira bi pieza horiek. Gorputz hori du elementurik bereizgarriena sistemak.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Esta característica viene dada porque la mayor parte de los elementos del sistema están integrados en el citado cuerpo de inyección monopunto (figura 4.17). Izan ere, sistemako elementu gehienak injekzio monopuntuko gorputz horren barruan daude (4.17 irudia).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Comportamiento detallado del aire y del combustible por el interior del cuerpo de inyección monopunto. Airearen eta erregaiaren jarduna injekzio monopuntuko gorputzean (xehetasunak).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Además, se consigue una mejor distribución de la mezcla ya que, mientras se asignaba, casi siempre, un único carburador para distribuir la mezcla a todos los cilindros, en la inyección (salvo las monopunto, de las cuales hablaremos en la próxima unidad), cada cilindro lleva su inyector. Horrez gain, hobeto banatzen da nahastea. Lehen, gehienetan, karburadore bakar batek banatu ohi zuen nahastea zilindroetara; injekzioarekin, aldiz, zilindro bakoitzak du bere injektorea, injekzio monopuntuan izan ezik (hurrengo unitatean jardungo gara horretaz).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak